تبعیت از ولایت و آموزه های دینی مهمترین راهکار مقابله با جنگ نرم است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، جنگ نرم را از تهدیدات دشمنان علیه ایران بویژه جوانان خواند و گفت: تبعیت از ولایت و آموزه های دینی، مهمترین راهکار مقابله با جنگ نرم است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  ایرنا، امیر دریادار ˈحبییب الله سیاریˈ سه شنبه شب در هفتمین محفل انس با قرآن کارکنان نیروی دریایی فرماندهی مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت، چراغ راه را سخنان ولایت، مسیر سعادت را مسیر ولایت و گوش به فرمان ولایت بودن را برای موفقیت در مقابله با جنگ نرم دشمنان ضروری عنوان کرد.

وی افزود: دشمن که تجربه شکست در جنگ سخت را دارد، تلاش می کند با استفاده از جنگ نرم، به ما آسیب وارد کند.

دریادار سیاری هدف دشمن از جنگ نرم را تسلط بر مغزهای ملت بویژه جوانان عنوان و اظهار کرد: تسلط بر مغزها، عقاید و تفکراتمان را تغییر می دهد و در نتیجه آن، رفتارمان عوض می شود.

به گفته امیر دریادار سیاری؛ بی تفاوت شدن درباره دفاع از کشور، ناموس و اعتقادات مذهبی از نتایج تسلط دشمن بر اذهان است.

وی تصریح کرد: جوانان نباید جبهه جنگ نرم را خالی کنند و باید در مقابل ناتو فرهنگی و شبیخون فرهنگی بایستند تا همانطور که دشمن تاکنون در جبهه های دیگر شکست خورده، در این جبهه نیز شکست بخورد.

وی افزود: خانواده ها باید در تربیت فرزندان و سبک زندگی، دقت کنند تا سبک زندگی شان از سبک زندگی اسلامی به سمت غربی تغییر یابد.

امیر دریادار سیاری اقتدار نظامی را یکی دیگر از راه های مقابله با تهدیدات و جنگ نرم ذکر و تصریح کرد: اگر می خواهید در مقابل تهدیدات بایستید باید با اعتقاد، علم، دانش و روحیه بالا در صحنه حضور یافته و تجهیزات بسازید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اقتدار و موفقیت های نیروی دریایی با حضور در آب های آزاد، از بازگشت سی امین ناوگروه نیروی دریایی در روزهای آتی خبر داد و گفت: با حضور در محفل انس با قرآن در پایگاه های جنوب کشور، از آنها استقبال می کنیم.

وی به فضای معنوی حاکم بر پایگاه های نیروی دریایی و شناورهای در حال ماموریت اشاره و اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان در تمامی شب ها، مراسم معنوی در پایگاه ها و شناورهای در حال ماموریت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است.

رییس اداره عقیدتی - سیاسی نیروی دریایی ارتش نیز در این محفل انس با قرآن با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه و در پیش بودن روز قدس گفت: این رفتار ددمنشانه دشمنان، ما را به حضور فعال تر از همیشه در روز جهانی قدس ترغیب می کند.

حجت الاسلام ˈ محمد باقر روشندلˈ افزود: با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس، عزم ملی و جهادی را برای دشمنان به نمایش می گذاریم.

به گزارش ایرنا، منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در استان گیلان دارای دو مرکز بزرگ آموزشی شامل مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت و مرکز آموزش تکاوری منجیل است و افراد آموزش دیده در این مراکز، در عرصه دریاهای آزاد حضور فعال دارند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دوشنبه شب نیز در جمع کارکنان و فرماندهان منطقه چهارم این نیرو در انزلی حضور یافته بود.

امیر دریادار سیاری همچنین عصر روز گذشته (سه شنبه) از بخش های مختلف محدوده منطقه آزاد انزلی، محدوده گردشگری ، شهرک صنعتی ، پروژه های عمرانی منطقه دیدن و طرح های توسعه ، مجتمع بندری کاسپین و محدوده الحاقی جدید این منطقه را بررسی کرد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا